Novice v temi: športno oglaševanje

Obseg oglasnega prostora Disneyja kljub povečani prodaji športnih oglasov ostal nespremenjen
mediji zabava
Obseg oglasnega prostora Disneyja kljub povečani prodaji športnih oglasov ostal nespremenjen

Podjetje Walt Disney Co. je objavilo, da je obseg prodanega oglasnega prostora, znanega kot »upfront«, ostal enak kot lani, kljub znatnemu povečanju oglaševanja v športnih programih in storitvah pretočnega predvajanja. Povečana prodaja oglasov v športnih vsebinah, ki je dosegla skoraj 4 milijarde dolarjev, in v pretočnih storitvah, kot sta Disney+ in Hulu, ni bila dovolj za preseganje lanskega skupnega obsega.

29. jul 21:17
Minnesota Twins sklenili dogovor o oglaševalskem našitku s Securian Financial
šport gospodarstvo
Minnesota Twins sklenili dogovor o oglaševalskem našitku s Securian Financial

Minnesota Twins, eno izmed zadnjih treh moštev lige MLB brez sponzorja za oglaševalski našitek na dresih, so po dveh letih in pol od odobritve lige sklenili večletno partnerstvo s podjetjem Securian Financial. Logotip podjetja Securian Financial, ki ima sedež v St. Paulu, bo zdaj krasil rokave dresov igralcev Twins, s čimer se moštvo pridružuje ostalim ekipam lige, ki že imajo tovrstne sponzorske dogovore.

17. jul 17:33